Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T17:46:03+03:00
1. poveste fara sfarsit.
2. rascumparata prin iubire.
3. cetatea blestemata
4. charlie si fabrica de ciocolata.
5. colt alb.
6. singur pe lume.
7. capitan la cincisprezece ani.
8.  2000 de leghe sub mari.
9. ocolul pamantului in 80 de zile.
10. enigma otiliei.
Nuvele-Barbu Stefanescu de la Vrancea
Scuze nu vroiam sa scriu aici!! :(
2014-09-23T17:46:05+03:00
Harap alb , hainele cele noi ale imparatului , premiul intai , cenusareasa , alba ca zapada si cei 7 pitici , merele de aur , craiasa zapezii , doina , o scrisoare pierduta , la cirese , print si cersator , frumoasa si bestia , ce te legani... , fat frumos din lacrima . Daca nu iti ajung...Bafta:P.
2 3 2