Intr-un bloc sunt 24 apartamente cu 3 sau 4 camere.In bloc sunt 76 camere.Cate apartamente sunt cu 4 camere pls va rog

2
si asa
e ? a
asta la tine e test sau ce
da in test
acolo scrie 3 sau 4 adica e pacaleala ne intreaba cu 4 76:4=19 apartamente

Răspunsuri

2014-09-23T17:56:03+03:00
76 : 4 = 19 apartamente cu 4 camere
am zis si eu
acolo este cu pacaleala 3 sau 4
si ne intreaba cu 4 deci cu 4
sunt apartamentele
cred ca asta e, capcana ne da batai de cap.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T18:03:18+03:00
Notam :x- apartamentele cu 3 camere
            y-apartamentele cu 4 camere

y+x=24 /-4 ⇔-4y=-96+4x   ⇔ -4y=-96+80 ⇔ -4y=-96+80 ⇔y=4
  4y+3x=76    -x=-20                 x= 20              x=20             x=20

R/s: sunt 4 apartamente cu 4 camere
1 5 1