Ajutati-ma sa comentez spusele lui Octavian Paler:Omul a intrat intr-o era a tehnolatriei,nu mai stapineste el tehnica,ci tehnica stapineste pe om.Omul are iluzia ca vorbeste cu lumea intreaga la calculator.El e de fapt singur.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T17:25:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ce vrea sa zica Octavian Paler prin fraza citata e ca omul a devenit obsedat de aceste  tehnologii, ca ele il controleaza pe om si nu invers. Ideea omului ca vorbeste cu toata lumea este doar o idee si nu un fapt real. 
Mai dezvolti tu ;)

2 5 2
2014-09-23T17:27:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
El vrea sa zica ca majoritatea oamenilor au devenit obsedati de tehnolegiile de acum si ca poate mai bine nu erau sau nu se dadea voe sa se sta asa mult la ele dar ca copii sa mai easa si la joaca nu numai la tehnologiile de acum!
Ptr. ca majoritatea oamenilor de astazi sint controlati de tehnica insa nu de ei singuri!....Cred ca te`am ajutat!
Da m-ai ajutat!:)