Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T17:19:37+03:00
1 : 26 = 60 + 26 = 86 s
 viteza 100 m/ 86 s
100 m = 0,1 km
86 : 3600 = 0,023(8) h
viteza 0,1 km/ 0,023(8) h
-----------------------------------
viteza 60 m/ 42 s
60 m = 0,06 km
42 s : 3600 s = 0,011(6) h
viteza 0,06 km/0,011(6) h
2 5 2
2014-09-23T17:21:43+03:00
1:26=86 de secunde 24 m pe secunda adik 100-86=24
0:42=42sec 60-42=18m sec
sa imi spui dak e bine?
Multumesc de raspuns , doar ca sunt noi pe site , si nu cam ma pricep , ati luat punctele?
da