Analizeaza complementele din enunturile de mai jos :(precizand intrebarea si partea de vb prin care este exprimat )
Mergem la scoala .
Dupa insanatosire s-a intors la scoala .
Munceste ca dansa. dau 18 puncte !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T17:16:32+03:00
1 unde? subs+ prepozitie
2 unde s-a intors? subs+ prepozitie
3 cum? 
2014-09-23T17:16:34+03:00
Mergem -complement circumstantial de mod
la scoala-compement circumstantial de loc
Dupa insanatosire-complement circumnsantial de timp
s-a intors -complement circumstantial de mod
la scoala-complement circumstantial de loc
munceste-complement circumstantial de mod