1.Dati 5 exemple de fenomene gravitationale,Explicati!
...........
Si al doilea lucru care vreau sa il cer,adica cateva exemple de exercitii pt fizica care se pot rezolva cu calculatorul stiintific!
Multumesc!
P.S:Marchez cel mai bun si corect raspuns! :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T17:11:33+03:00
 - explicatie : sunt niste unde gravitationale care specifica efectul gravitationale asupra climei Pamantului  ( Nori)
- explicatie : se atrag deoarece contin un magnet gravitational (Magneti)

Doar cu atat te-am putut ajuta !.. Te pup .. :-* .. sunt pe telefon si nu-ti pot scrie prea mult 

2 5 2
2014-09-23T17:19:32+03:00
Ce o spune Domnul Profesor Tanasescu ?! 
Comentariul a fost şters
Mdea :)) Sa mor de stiu cine esti nu prea stiu fete de la a-6a
Comentariul a fost şters
=)))))))))
ALOOOOOOOOO , nuuuuuuuu spune cine esti :)) Desi sunt 99% ca esti Vanesa .