Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T16:55:47+03:00
Am vazut un baiat -articol nehotarat
Dacă te rog îmi mai poți face cateva
Da
Aștept și mulțumesc mult
Articol nehotarat

Adjectiv pron .neh.

Numeral cardinal(cu val.adj.) Vad un elev pe strada.

Un elev citeste, altul deseneaza.

Am primit un stilou si patru carti.
Mulțumesc muuuult
2014-09-23T16:58:56+03:00
Un poate sa fie substantiv in propozitia asta :
Un este un articol nehotarat.