Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T16:57:36+03:00
Atunci cand plictiseala pune stapanire pe mine , imi iau o carte si incep sa citesc tainele ascunse ale lecturii. Intotdeauna mi-a facut placere sa citesc o carte buna . Putine lucruri ma entuziasmau inafara lecturii. Atunci cand incep sa citesc o carte buna simt ca ma regasesc in unele fragmente si ma simt ca si cum eu fac parte din acea carte atunci cand citesc detaliile si mi le imaginez intr-o lume virtuala unde atmonsfera lecturii are o conexiune cu gandurile mele . 
tu ai scris-o? sau ai luat-o de pe net?
eu am scris-o
sper ca te-am ajutat si stai linistitaca nu e copiata
2014-09-23T16:58:17+03:00
Cartea este un culegator de intelepciune.Cind citesti o carte vreai ca sa citesti si tot sa citesti din ea.Odata ce tu vei fi utilizatorul acestei carti sti ce insemna sa lecturezi un text.Cu ajutorul lecturii vei sti mult in viata si vei avea vocabularul mai bine dezvoltat.Nu uita ca o carte a trecut prin multe etape:
Manuscrisul,editura,tipografia,apoi ajunge in librarie din care tu procuri o carte si o citesti cu mare intuziasm.Cred ca team ajutat un pic.

tu ai scris-o sau ai luat-o de pe net?
din cap de la mine
am vrut sa te ajut ca eu la scoala tot sunt la capitotul carte