Explicati cum sau format cuvintele urmatoare argintiu, bluzita,a descoase,a faptui,inimos,a inmuguri,lungan,aprelucra folosind modelul a desprinde--format prin derivare cu prefixul ,,des-,, de la verbul ,,a prinde,,

2

Răspunsuri

2014-09-23T16:54:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Argintiu - Derivare Argint+iu
bluzita - derivare bluza-ita
a descoase - derivat cu prefix de la verbul "a coase"
a faptui - derviat "fapta+i"
Inimos - derivat inima+os
a inmuguri : derivare cu prefixul "in"
lungan - derivat cu sufix de la cuvantul "lung"
a prelucra- derivat cu prefixul  "pre" de la verbul "a lucra"
42 3 42
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T16:58:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Argintiu: derivare,cu sufixul „iu”, de la cuvântul de bază argint. bluzită: derivare, cu sufixul diminutival:„ță”, de la cuv. de bază bluză. a descoase: derivare, de la verbul „a coase”, cu prefixul „des”. A făptui: derivare, de la substantivul faptă, cu prefixul „a” și sufixul „ui”. inimos: derivare, de la substantivul inimă, cu prefixul „os”. A înmuguri: derivare, de substantivul „mugur”, cu prefixul „a în” și sufixul „i”. lungan: derivare, de la adjectivul „lung”, cu sufixul „an”, A prelucra: derivare de la verbul „a lucra”, cu prefixul „pre”. Sper că te-am ajutat...
71 4 71