Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T16:51:17+03:00
Tocmai astazi am facut si eu Lacul de Mihai Eminescu  , iar cuvantul este "lin" din adjectiv a devenit adverb
24 4 24
Mulțumesc
Oricum e adevărat. Cuvântul este ,, lin''
Multumesc , si mie imi trebuia p luni :D .
Pt*
2014-09-23T16:51:23+03:00
Cuvintele formate prin schimbarea valorii gramaticale este "de-a lung" si "lin".
Sunt*
de-a lung nu e prin schimbarea valorii gramaticale :)