Răspunsuri

2014-02-17T08:26:02+02:00
N+1=5 =》n=5-1=》 n=4 n+1=12 =》n=12-1=》n=11 n+1=3 =》 n=3-1 =》 n= 2 Sper ca te ajuta♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡
cine ti-a dat raspunsul ca n=2, la el ma refeream, a scris niste aiureli acolo
pai stai putin...
Aaa,ok
mie nu-mi arata ca era fractie
Ba,da este!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-17T09:34:24+02:00
N+1=5*12/3=60/3=20 ⇒ n=20-1=19
Eu despre asta vorbeam mai sus ,cand am spus ca a pus mai multi de egali....