Răspunsuri

2014-09-23T16:36:51+03:00
Degete de ploaie=metafora,prin care ploaia este asa de puternica si rece incat se aseamana cu niste degete care zgurma prin pamant
Comentariul a fost şters
metafora deget de ploaie este asemanata cu niste degete care zgarma pamantul in momentul ploii puternice si reci.e bine?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T16:41:13+03:00
In structura data intalnim o personificare. Acesta iti atribuie ploii degete pentru a putea mangaia natura.Autorul , prin aceasta figura de stil, vrea sa arate beneficiile ploii. Plantele reinviu, facandu-se mai frumoase,intreaga natura intinereste dupa o ploaie.
Acum eu nu stiu la ce se refera poezia sau textul tau dar sper sa-ti fi fost de ajutor !

1 5 1