Răspunsuri

2014-09-23T16:38:35+03:00
C.M.M.M.C ,C.M.M.D.C SI CRITERI DE DIVIZILITATE

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T16:39:13+03:00
10=2*5          c m m m c =2*3*5=30
6=2*3

38=2*19              c m m m c=2 la a3-a*19=8*19= 57
8=2la a 3-a 
 

15=3*5                  c m m m c=2*3*5=30
30=2*3*5



c m m m c =cel mai mic multiplu comun
REGULI:
1.descompunem in factori primi teremenii
2.luam factorii comuni si necomuni la puterea cea mai mare!!PA

1 5 1