Răspunsuri

2014-02-16T22:32:08+02:00
 \sqrt{4} =2
 \sqrt{9} =3
 \sqrt{16}  =4
2+3+4=9


mersi chiar daca sunt in a8-a nu mai puteam gandii cum sa il fac
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T22:34:17+02:00
Radical dintr-un numar pozitiv x, este acel numar pozitiv care ridicat la puterea a doua este x.
Deci  \sqrt{4}=2 deoarece 2^2=4\ si\ 2>0.
la fel  \sqrt{9} =3 deoarece 3^2=9\ si 3>0
 \sqrt{16} =4 deoarece 4^2=16\ si\ 4>0.
Deci suma lor este 9.
1 5 1