Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T16:59:34+03:00
Trebuie sa calculam masa moleculara:
M=54+96+192=342
Compozitia procentuala:
342g Al2(SO4)3...54gAl...96gS...192gO
100g Al2(SO4)3.....x...........y..........z......
X=5400/342=15,07% Al
Y=9600/342=28,07% S
Z=19200/342=56,14% O
Raportul masic:
M Al:M S: M O=54:96:192=18:32:64
Raportul numeric:
nr.at. Al:nr.at. S:nr.at. O=2:3:12

2 3 2
2014-09-24T02:38:48+03:00
Ma rodica ma , aici se fac temele :)))
eeehhh :)) da tu ce cauti aici? :)) barema vreau sa ma corectez :))