Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T15:59:01+03:00
Maria privea la televizor .am mers la un prieten.pe caine il chema azor.in fiecare zi merg la scoala
1 5 1
2014-09-23T16:00:41+03:00
Ma asez langa televizor -televizor =complement circumstantial de loc 
Ma laud cu prietenul meu -prietenul=complement indirect 
Ma tem de caine- caine = complement indirect 
Am ajuns acasa dupa scoala -scoala = complement circumstantial de timp