Va rog frumos sa ma ajutati in limita posibilitatilor. Multumesc

1.Se considera multimea A= {xeR|3x-2| mai mic sau egal cu 4}
A intersectat cu N =?

2.Simplificati raportul

x2-5x+6 supra x2-6x+9 cu x-3 unde xeR{3}

Multumesc inca odata.

2
La 2 trebuie simplificat cu x-3?
Așa scrie la mine in caiet. Nu stiu deloc mate. Multimesc pentru rezolvarea la 1
Uite si la 2 : (x^2-5x+6)/(x^2-6x+9)=(x^2-6x+9+x-3)/(x^2-6x+9)=[(x^2-6x+9)+(x-3)]/(x^2-6x+9)=[(x-3)^2+(x-3)]/(x-3)^2=(x-3)*(x-3+1)/(x-3)^2=(x-4)/(x-3)
Unde ii ^2 inseamna ca ii la puterea a doua si unde ii / înseamnă ca ii fracție x/y
Multumesc.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T15:59:47+03:00
1. A={x∈R|3x-2≤4}
3x-2≤4
3x≤6
x≤2
A∈(-infinit , 2]
AnN={0,1,2}
1 5 1
2014-09-23T20:12:28+03:00
1. A={x∈R|3x-2≤4}
3x-2≤4
3x≤6
x≤2
A∈(-infinit , 2]
AnN={0,1,2}