Răspunsuri

2014-09-23T15:39:13+03:00
23 : 7 = 3 randuri complete de 7 elevi
pe ultimul rand sunt 2 elevi
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T15:39:24+03:00
2 elevi e logic trebuie sa gandesti  pai avem 23 de elevi in clasa a 5 a si ei se pun in randuri de cate 7 pai vine 3 randuri cu 7 copii si mai ramana un rand cu 2 copii reultat  2 copii

si ca sa scrii in caiet scrie asa
23/7=3 rest 2 deci 3 randur a cate 7 elevi si si restul inseamna ca pe ultimul rand sunt 2 elevi
randuri**
Multumesc :)