Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T21:48:31+02:00
Intr-un triunghi dreptunghic, lungimea inaltimii corespunzatoare ipotenuzei este media geometrica a lungimilor proiectiilor catetelor pe ipotenuza
daca intr-un triunghi dreptunghic numit ABC duci o inaltime AD pe ipotenuza BC, din unghiul A(acesta fiind unghiul drept), atunci lungimea acelei inaltimi v-a fii egala cu radical din BD+CD sau si mai simplu AD(ianltimea) la a 2-a =BD+CD p. s. la ecplicatia 1 BD este proiectia catetei AB pe ipotenuza iar CD proiectia catetei AC tot pe ipotenuza
2014-02-16T21:48:36+02:00