Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T21:35:53+02:00
Este egala cu F2207C
Pentru Na2O valentele sunt:- pt Na este 1
- pt O este 2
Pentru Fe2O3 valentele sunt:- pt Fe este 3
- pt O este 2
Cred ca vroiai sa scrii la ultima Fe2O3 (oxid feric) deoarece fierul are valentele 2 si 3 si daca puneai fierul cu valenta doi atunci doi cu doi se simplifica si iese FeO adica oxid feros. Se simplifica doi cu doi deoarece oxigenul are numai valenta 2.
Doar cu atat te pot ajuta. Scuze!
2014-02-16T21:36:53+02:00