Intr-un depozit erau 458 de calculatoare. Din ele s-au distribuit la 8 scoli cate 19 calculatoare. Jumatate din rest au fost distribuite liceelor.Câte calculatoare au ramas ?

2
19×8=152
19x8=152;458-152=306;306:2=153

Răspunsuri

2014-09-23T15:00:47+03:00
1) la 8 scoli sau atribuit -19*8=152 (calculatoare)                                                                 2) au fost distribuite liceelor - (458-152)/2=306/2=153 (calculatoare)                                    R-s> Au ramas 153 de calculatoare

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T15:02:07+03:00
8x19=152calculatoare s-au distribuit
458-152=306calculatoare au ramas
306:2=153s-au distribuit liceelor
306-153=153 au ramas