Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T21:22:36+02:00
Iarna este anotimpul in care natura devina o imagine plina de splendoare. Zapada cristalina imbraca cu grija copacii obositi de greutatea ei, iar campiile stralucitoare zambesc sub stratul proaspat de omat ce inveleste Terra. Cerul otelit reflecta paradisul alb iar stelele argintii  transforma fiecare element de pe pamant intr-o creatie magnifica si unica. Iarna este anotimpul cand pamantul seamana cu plaiurile ceresti.
5 3 5
  • Utilizator Brainly
2014-02-16T21:23:58+02:00
Din cerul otelit , incepura sa curga stele argintii care au acoperit pamantul cu un strat de zapada cristalina formand astfel campii stralucitoare .
4 2 4