Citeste lectia de mai multe ori si dupa aia repeto si Wala! Ai retinuto
Pai depinde cat ai tu lectia. Daca vrei sa o inveti mai usor poti sa imparti pe parti. Adica pana unde crezi tu ca e mai usor si dupa o sa te obisnuiesti mai repede, pentru ca asa cand o vezi mai mare ai impresia ca nu o poti invata. Asa fac si eu .
sersi pentru ajutor

Răspunsuri

2014-02-16T21:11:40+02:00
Invata logic nu mecanic
repetitia e mama invataturii,prin asocierea lucrurilor si cu ajotorul,,Lecitinei,,
mersi
cu drag,uneori sunt de mare folos si suplimentele lecitina sau mentatul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T21:12:36+02:00
Structureaza ce ai de invatat in mai multe parti/capitole. Asa creierul retine mai usor si repede si nu se produce confuzie intre informatii
2 5 2