Scrieti trei numere consecutive, dintre care unul este 608 380.Aflați toate variantele posibile

Ex8 Descoperiți cate mii se cuprind in predecesorul numarului 69 999, apoi in succesorul aceluiaș numar.

Ex9 Scrieti,dupa model, nr unitatilor de fiecare ordin' cuprinse in numerele: 408 300; 621 805; 1 680; 98 140 ; 1 000 000.

2

Răspunsuri

2014-09-23T14:34:30+03:00
Consecutiv anseamna un numar dupa altul  ancearca 
si mai ami spui daca nu poti

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T14:43:23+03:00
608 380, 608 381, 608 382
608 378, 608 379, 608 380
608 379, 608 380, 608 381
Sunt 3 variante.
Ex. 8 Predecesorul nr. 69 999 este 69998 si are 9 mii.
         Succesorul nr. 69 999 este 70 000 si are 70 mii.
Ex. 9-  408 300 -  are 0 unitati
           621 805 - re 5 unitati
              1 680 - are 0 unitati
             98 140 - are 0 unitati
           1 000 000 - are unitati       

        
4 5 4