Răspunsuri

2014-09-23T14:25:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dupa interjectii se pune mereu virgula, in cazul tau, interjectia este ''O''
Dupa interjectii se pune mereu virgula, in cazul tau, interjectia este ''O''
Pai care este rolul virgulei ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T14:32:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Virgula izoleaza o interjectie.
1 5 1