Comenteaza in maximum 5 randuri versurile"Zburati,cantece,zburati departe,/scuturati-ma de pamant si moarte".(Magda Isanos-"Acuma cantecul s-a sfarsit")

2
Cantecele sunt un simbol pentru versuri ,pentru creatie in general ,prin care eul liric dobandeste sansa nemuririi,a eternitatii. Repetarea verbului zburati sugereaza dorinta creatorului de implinire a menirii sale prin impartasirea frumosului catre cititori. Pamantul este simbolul ezistentei materiale si al limitarii careia artistul i se sustrage(scuturati-ma) prin creatie.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T21:06:06+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Versurile surprind adresarea directa a eului poetic catre cantecele pricepute ca niste fiinte.Utilizarea verbului la persoana a 2-a "Zburati""scuturati" pune in evidenta faptul ca eul liric da glas unui sentiment unanim.Repetitia verbului "zburati" plasat intr-o propozitie exclamativa,particularizeaza trairea fiintei poetice. M'am luat dupa un exemplu idntr-o carte cu subiecte de examen. :)
26 4 26
2014-02-16T21:09:33+02:00
Prin intermediul acestui vers Magda Isanos exprima suflul divin din care sunt compuse cantecele. Prin aceste compozitii omul consolideaza legatura sa cu demiurgul si cu splendoarea creatiei sale ( natura virgina neatinsa de activitatile antropice). Fiecare vers compus demonstreaza superioritatea omului in comparatie cu celelalte creatii, iar el este folosit ca liant intre caracterul divin si cel uman
12 4 12