Numeste dovezi istorice pe care le-ai vazut intr-un castel
Va rog sa ma ajutati!!

2
vrei dintr-un castel anume, sau ce gasesti de obicei intr-un castel oarecare?
sunt o multime de raspunsuri date la aceeasi intrebare ca si a ta, doar verifica!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T14:54:13+03:00
- TUNURI
- STEAGURI
- ARMURI DE EPOCA
- DOCUMENTE ISTORICE
- etc.
2014-09-23T19:08:14+03:00