Care sunt substantivele din urmatorul text? In anul acela am avut alt profesor de romana Mazilu Ii placea sa citeasca tare compozitiile noastre comentandu le cu mult haz si ne vorbea neancetat de literatura ne indemna sa i citim pe Odobescu pe Slavici pe Hogas

2

Răspunsuri

2014-02-16T20:50:38+02:00
Profesor , Mazilu, compozitiile , haz, Odobescu, Slavici, Hogas
multumesc mult
si care este functia lor sintactica?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T20:53:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Anul,profesor,de mazilu, compozitiile,haz,de literatura,pe odobescu,e slavici pe hogas
la raspunsul pe care ti l-am dat trebuie sa apara intr-un chenar alb i"marcheaza ca cel mai bun"
chiar nu stiu cum sa fac
am cautat pe aici dar nu stiu
ok lasa poate vezi
mersi