Mihaela , Alexandra si Costin au strans impreuna o suma de bani . Mihaela si Alexandra au impreuna suma de 324 de lei , Alexandra si Costin au impreuna suma de 362 de lei , iar Mihaela si Costin au impreuna suma de 312 lei . Ce suma a pus fiecare ?

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-23T10:48:12+03:00
M+A+C=?

M+A=324
A+C=362
M+C=312 - adunam cele trei relatii si rezulta 
_________
2M+2A+2C=998 /:2 ( dam factor comun pe 2  )
M+A+C=499

324+C=499
C=499-324
C=175 

362+M=499
M=499-362
M=137

312+A=499
A=399-312
A=187
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T10:48:59+03:00
M + A = 324
A + C = 362
M + C = 312
M = 324 - A
C = 362 - A
inlocuim pe M si C in a 3-a relatie
324 - A + 362 - A = 312
- 2A = 312 - 324 - 362
- 2A = - 374
2A = 374
A = 374 : 2
A = 187.
M = 324 - A
M = 324 - 187
M = 137
C = 362 - A
C = 362 - 187
C = 175
1 5 1