Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T10:37:02+03:00
 \frac{a}{b}
a - numarator  b - numitor
nu inteleg nimik
care este pana la urma
este asa cum am zis eu
domnul de matematica ne-a zis
ok
2014-09-23T12:31:42+03:00

Cel deasupra (adica a) este numaratorul si cel dedesubt (adica b) este numitorul...
Foarte simplu ,trebue doar sa te stradui sa intelegi.
Sper ca te-am ajutat...mult succes...!!!





2 4 2