Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T10:32:59+03:00
Http://fiz.wikidot.com/norme-de-protectie-a-muncii-in-laboratorul-de-fizica
Te poti inspira de-aici
Multumesc !
ai putea sa apesi si pe butonul multumesc de sub raspuns, te rog?
mersi
Ma grabeam sa scriu pe caiet, pentru ca mai am putin si plec la scoala.
Am gasit textul unde m-ai trimis. Un text f. bun. Iti multumesc inca o data.
cu placere
2014-09-23T10:40:30+03:00
Cateva idei, reguli:
1. Poarta halat cand lucrezi in laborator
2. Lucreaza cu cantitati mici de substanta
3. Foloseste numai substante si reactivii din flacoane etichetate
4. Lucreaza numai cu substante indicate de profesor sau de modul de lucru
5. Poarta ochelari de protectie la experimentele cu substante agresive.
 Sper sa iti fie de ajutor! :)