Daca impartitorul unui numar este 12,iar deimpartitorul este 48,aflati catul si restul

Daca impartitorul unui numar este 12,catul este 3,iar restul este 4,aflati deimpartitul

Daca deimpatitul unui numar este 16,catul este 2,iar restul este 0,aflati impartitorul

2

Răspunsuri

2014-09-23T10:05:15+03:00
48:12 este 4  3 ori 12 este egal cu 46  plus 4 este 50 si ultimul 16 : 2 este egal 8 atunci 16 : 8 este egal cu 2 rest zero sper sa fie bun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T10:12:35+03:00
48 : 12 = 4
a : 12 = 3 rest 4
a = 3 * 12 + 4
a = 36 + 4
a = 40
16 : b = 2
16 = 2 * b
b = 16 : 2
b = 8
1 5 1