Oliviu are la tehnologie notele 5 si 9 . El doreste sa fie ascultat pt. a obtine media 8 . Ce nota ii trebuie?

2
imi mai trebuie nota 10
Lui Ovidiu ii trebuie nota 10 ca sa ii iasa media 8

Demonstratia : 5+9+10=24:3=8
nota 10

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T10:02:46+03:00
Lui Ovidiu ii trebuie nota 10 ca sa ii iasa media 8

Demonstratia : 5+9+10=24:3=8 

1 5 1
2014-09-23T10:03:12+03:00
5+9=14=>14:2=7=>7+8=15=>15:2=7,5 si prin rotunjire da opt adica media. Deci ii mai trebuie un opt