Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T09:52:40+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a-b=96
a:b=5 => a=5b = > 5b-b=96 => 4b=96 => b=24
a=5*24=120
1 5 1
2014-09-23T09:54:17+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-b=96
a:b=5⇒a=5b
5b-b
=96⇒4b=96⇒b=24⇒a=24*5⇒a=120