Răspunsuri

2014-09-23T09:31:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
S=(a1+an).n/2
a1-primul numar
an--ultimul numar
n- numarul termenilor

S=(1+100).100/2=5050
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T09:33:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1    +2+......+99+100 }100 termeni
100+99+....+2   +1
________________
101+101 +...+101+101
2P = 101x 100
     =10100
P= 10100:2
   =5050
Sunt mai multe variante. Asta e cea mai simpla
Multumesc!
cp :*