Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T20:24:07+02:00
Poti sa scrii faptul ca atunci cand vezi o pasare zburand,te gandesti la libertate,si simti ca poti zbura o data cu ea,ca vrei si tu aripi...
4 4 4
2014-02-16T20:40:55+02:00
Idei: ce iti trece prin minte cand vezi o pasare?
Tu de ce crezi ca ele sunt simbolul libertatii? Eu una cred ca ele simbolizeaza asta datorita aripilor..nu prea am idee
Sau: pasarile sunt un simbol al pacii,si o data cu pacea vine si libertatea.E okei.?
5 3 5