Răspunsuri

2014-09-23T09:24:46+03:00
Bunica coace paine pe vatra.
Mihai este mandru.
El mosteneste casa bunicilor. 
    
Atata stiu cu celelalte nu stiu


Comentariul a fost şters
de problema ....ca mai intrebat daca te ajut
Comentariul a fost şters
aha...scz....da te ajut
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T09:26:26+03:00
Ionela a ramas fara grai cand a auzit vestea cea buna.Mirela a primit ceva sacru din Brazilia.Cosmin se simte mandru ca a luat o nota buna.Aceea glasuire ma facut sa ma simt bine.Ionel mosteneste averea bunicilor lui.Mama face paine pe vatra.
7 4 7