Răspunsuri

2014-02-16T20:15:48+02:00
Faci 2/5 ori 180 si dupa din ce-ti da inmultesti cu 3/8 si iti da drumu

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T20:18:39+02:00
*metoda mersului invers*
Deci... automobilul face 3/8
Râmăne restul
După ce face 2/5 din rest
Îi rămân 180 km
Deci 180 km înseamnă 3/5 din rest
Așa că 60 km înseamnă 1/5 din rest
5/5 din rest înseamnă 300km
Care înseamnă 5/8 din total
Deci 60km înseamnă 1/8 din total
La început erau , deci- 480km.
Verificare: 480:8·3=180
480-180=300
300:5·2=120
300-120=180 

2 5 2