Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T12:18:09+03:00

           Ideea unificarii a venit datorita presiunii celtilor si a pericolului reprezentat de inaintarea romana din Penisula Balcanica. Cu ajutorul marelui preot Deceneu a transformat Dacia in cea mai intinsa formatiune politica din Europa.
            Unificarea s-a produs cam prin anul 45 i. Hr. si a durat foarte putin pana in anul 44 i. Hr.

2 3 2
2014-09-23T16:21:57+03:00
In jurul anului 290 i n ei au luat ostatic pe succesorul acestuia regele lisimac domniile elene au influentat pozitiv cultura si civilizatia geto-dacilor..