Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T20:08:57+02:00
Ca para focului-de rosu intens . sau sa imi zici toata propozitia. te rog. :)
42 4 42
:*
dintrun morcov si niste sfecla rosie iam facut un nas galben intre doi obraji rosii ca para focului
obrajii rosii ca para focului. adica obraji rosii.Colorati.. Cel mai bine ar fi imbujorati-de o culoare intensa.Poti modifica propozitia astfel: dintr-un morcov si niste sfecla rosie i-am facut un nas galben intre doi obraji IMBUJORATI. :*
multumesc mult miai fost de mmare ajutor
asta am avut si eu mia zis si mie o fata ce in seamna dar nu mai stiu cea zis parca ca un rosu aprins
  • Utilizator Brainly
2014-02-16T20:10:34+02:00
Rosu ca flacara focului sau fierbinte , arzator . Depinde de continutul propozitiei . Obraji infierbantati .
19 4 19