calde:galbe,portocaliu,roșu,verde deschis,roz
reci:verde inchis,albastru inchis,maro,violet
asa este
culori calde rosu ga lben oranj culorile reci albastru verde violet
calde:rosu galben portocaliu roz alb verde deschis iar reci:albastru gri negru violet verde inchis maro

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T22:45:37+03:00
Culori calde: rosu, galben, portucaliu..........culori reci: verde albastru, mov....
Cum se numeşte un Lăstun cu motorul Turbo?
R: Trabant...
2014-09-22T22:46:29+03:00
Culorile calde sunt rosu, oranj si galben si cele reci albastru, violet si verde
mersi mult
De ce nu are Trabantul centură de siguranţă?
R: Pentru a nu fi confundat cu un rucsac...