Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T22:35:28+03:00
Brumaret,brumarel,brumos,brumatic......etc
21 3 21
2014-09-23T05:34:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Brumos
brumaros
imbrumat
nebrumat
brumarie
20 4 20