Va rog frumos ajutatima si pe mine !!
Un teren de forma dreptunghiulara cu lungimea de 8 m si latimea de 5 m este acoperit cu placi de ciment de forma patrata cu latura de 50 cm . Cate placi sunt necesare ??
Mulțumesc anticipat ..

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-22T22:36:02+03:00
8+8+5+5 = 26 26 ÷ 2 = 13
2014-09-22T23:01:25+03:00
8 * 5 = 40 m² este aria dreptunghiului
50 cm = 0,50 m
0,50 * 0, 50 = 0,25 m² este aria unei placi
40 : 0, 25 = 160 placi sunt necesare