Răspunsuri

2014-09-22T22:18:30+03:00
Noi le facem daruri celor pe care ii iubim si celor pe care ii respectam/Prin daruri tu iti manifesti multumirea pentru ca ei iti sunt alaturi de tine. Darurile sunt un simbol al binelui si al iubirii, al fericirii (Mai completezi tu ceva _) ASta e ca un reper pentru tine 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T22:20:36+03:00
A da, nu inseamna  doar a primi ceva inapoi. a da inseamna a croi drumuri noi si placute spre sufletul unei persoane dragi. fiecare din noi este fericit  cand primeste un cadou dar primesti o satisfactie mult mai mare cand vezi ca printrun simplu gest  daruiesti fericire altei persoane..,
poti dezvolta ideia mai departe.
12 3 12