Răspunsuri

2014-09-22T22:03:19+03:00
Personificarea este cand dai unui lucru insusire omeneasca ... Ex: cerul trist ...

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T22:03:35+03:00
figura de stil prin care se atribuie lucrurilor, animalelor sau fenomenelor din natura insusiri omenesti
asta shi am spus
Multumesc !!!
Sau...mai clar: Pasarile canta. Doar oamenii pot canta, deci e vorba de personificare.
:*
:))))