Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T22:01:18+03:00
Episcopul a venit la slujba religioasă de anul acesta.
Imperiul Bizantin a fost cucerit de turci.
Majordomul era mereu la dorința Împăratului.
Mareșalul era în fruntea celorlalți ofițeri.
Tutorul meu mă are în tutelă. 
2014-09-22T22:02:48+03:00
Episcopul Buzaului a vizitat Biserica,, Sfanta Maria,, din capitala saptama trecuta.
Imperiul Otoman a cunoscut o mare ascensiune spre deosebire de Imperiul Bizantin.
Majordomul ne-a dus bagajele in cel mai scurt timp catre camera inchiriata.
Maresalul Curtii Regale a tinut un discurs despre cariera sa foarte interesant
El  tutela micuta sa nepotica.