Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T21:48:09+03:00
Tomnatic - prin adaugarea sufixului -tic
toamnei - prin adaugarea sifixului -ei
2014-09-22T21:49:14+03:00
Tomnatic, tomnesc ???

tomnatic ii sigur  
legatura consta in domeniul in care apartin cuvintele, acestea formeaza o familie lexicala formand de la un cuvant de baza cuvinte noi folosind sufixele si prefixele 
acesta este un mijloc de imbogatire a vocabularului folosit pentru sporirea expresivitatii