Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T21:48:55+03:00
Biotopul este totalitatea factorilor abiotici , prezenti intr-un anumit spatiu de viata care asigura existenta unor comunitati de vietuitoate. 
Biocenoza este comunitatea de populatii,plante,animale , microorganisme,caracteristici unor anumiti biotopi,aflate in relatii interspecifice. :)
1 5 1
2014-09-22T21:49:18+03:00
Bioto[:mediul geografic in care traieste un grup de plante si animale in conditii omogene
Biocenoza: componenta vie a unui ecosistemm
2 5 2