Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-22T21:51:56+03:00
Asa este deoarece omul are nevoie de iubire pentru a supravietui si cea mai mare dragoste o gasesti in "sanul" familiei. De asemenea cu cat stai mai mult alaturi de o persoana cu atata te atasezi mai mult de ea, iar noi ca oameni ne nastem intr-o familie care ne va fii alatur tot restul vietii si de la care vom invata cele mai importante lectii care ne vor modela viitorul
1 5 1
2014-09-22T21:55:22+03:00
Ideea vrea sa precizeze faptul ca un om degeaba are multa avere,daca nu are o familie pt ca familia este principala sursa de sprijin al unui om....sper ca te-am ajutat