1)SCRIETI RASTURNATUL FIECARUIA DIN NUMERELE:38,16,48,65,91,72,32,41. 2)SCRIETI SUCCESORUL FIECARUIA DIN NUMERELE:10,49,63,85,99,57,68,84. 3)DIN NUMERELE:73,64,18,25,66,84,62,99,46,51,78,19,40,85,ALEGETI:a)numai numerele pare: b)numai numerele impare

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • lex
  • Ambiţios
2014-09-22T21:23:44+03:00
1)83,61,84,56,19,27,23,14
2)10-11,49-50,63-64,85-86,99-100,57-58,68-69,84-85
3) Numerele pare: 64,18,66,84,62,46,78,40
   Numerele impare: 73,25,99,51,19,85
Succes ! :3
2014-09-22T21:25:04+03:00
83,61,84,56,19,27,23,14.

11,50,64,86,100,58,69,85

64,18,66,84,62,46,78.40,
73,25,99,51,19,85.